Hőmérséklet:
Fronthatás:
+ 18°C / + 28°C
kettős front
Időjárás tovább az orvosmeteorológiához
 
 
 

A mérsékelt alkoholfogyasztás ”bikává” tesz?

Szerző: GNL
2009. 02. 02. 07:08:24
Nem kell félni immár azoknak a férfiaknak, akik egy várható nemi aktus előtt nem mernek alkoholt inni: ausztrál kutatók ugyanis kimutatták, hogy a mérsékelt szeszbevitel csak javítja a férfiúi teljesítményt.
A Journal of Sexual Medicine-ben közzétett tanulmány alaposan ellentmond az általánosan elfogadott nézetnek, mely szerint az alkohol erekciós diszfunkcióhoz vezethet.
Kew Kim Chew, a Western Australia's Keogh Institute for Medical Research kutatója, a kísérlet egyik vezetője szerint napi egy pohár bor nemcsak a szívnek tesz jót, hanem a merevedési zavarokon is segít. Ennek bizonyításául összehasonlították azoknak a működését, akik soha nem isznak és azokét, akik naponta megisznak egy bizonyos mennyiséget és ez utóbbiak jöttek ki jobban belőle. Miután kizárták a merevedési zavarokat okozó más tényezőket, a kutatók megállapították, hogy a diszfunkció kevésbé fenyegeti azokat, akik rendszeresen fogyasztanak mérsékelt mennyiségben alkoholt, mint azokat, akik csak hébe-hóba nyúlnak a pohárhoz. Az ausztrál csapat mindazonáltal figyelmeztet: a rendszeresen nagy mennyiséget fogyasztók, vagy az alkoholizálást hirtelen abbahagyók sokkal inkább az impotencia veszélyeztettjei.
Bár a tanulmány nem tér ki bővebben arra, hogy az alkohol miképpen akadályozza meg az erekciós diszfunkciót, utal arra, hogy a kulcsszerepet bizonyos szeszekben jelen levő antioxidánsok játsszák. Attól azért óva intenek, hogy bárki is csak azért kezdjen el inni, hogy jobb legyen a szexuális teljesítő képessége.
Erekciós diszfunkcióról akkor beszélünk, ha egy férfi nem képes a merevedésre vagy pedig nem képes fenntartani azt szexuális aktusainak 50 százalékában. Ennek számos oka lehet az orvosok szerint: artériális magas vérnyomás, magas koleszterin-szint, cukorbetegség, stressz, szorongás, depresszió, de bizonyos gyógyszereknek is lehet ilyen mellékhatása.

Fáradt, levert, esetleg kedvtelen?

Arra gondolt már, hogy ez az időjárás hatása?
Olvasson bővebben a következő napok időjárásának élettani hatásairól!

Hazánkban kedd délelőtt az ország nagy részén erősen felhős lesz az ég, és többfelé várható eső, zápor. Északkeleten azonban napsütésre számíthatunk, és ott gyorsan melegszik a levegő. Délután dél, délnyugat felől felszakadozik a felhőzet, és időnként kisüt a nap, de szórványosan további eső, zápor, néhol zivatar kialakulhat. Északkeleten pedig a sok napsütést követően ekkor fordulnak elő heves záporok, zivatarok. A szél élénk keleti lesz. Hajnalban 13, 18 fok várható. A hőmérséklet csúcsértéke 18, 28 fok között alakul.... Bővebben »

Share |
Értékelje Ön is!
Hozzászólások, vélemények (0) Szeretne hozzászólni?

Ezt a funkciót csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe. Kérjük, regisztráljon!

Ehhez a tartalomhoz még nem érkezett hozzászólás.
 
 

Keresés

részletes kereső... részletes kereső...

Kiemelt betegségek
 
 
Kiemelt témák