Hőmérséklet:
Fronthatás:
- 12°C / - 7°C
kettős front
Időjárás tovább az orvosmeteorológiához
 
 
Étkezés A halevés csökkenti a depresszió kockázatát Egy, a Bristol Egyetem által 14 500, a 1990-es évek elején született gyerek bevonásával készült kutatás szerint az alacsony D-vitamin szint és a depresszió közötti kapcsolat már gyermekkorban jelen van...
Étkezés A halolaj sem véd a zsírlerakódástól A kutatók mindezidáig azon a véleményen voltak, hogy a rossz zsírok terhesség alatt történő fogyasztása hozzájárul a csecsemők túlzott zsírszövettermeléséhez, ellenben a jó zsírok, mint amilyen az omeg...
Étkezés Hosszabb élet mediterrán diétával Ha a sok halon és zöldségen alapuló mediterrán étrendet választjuk, tovább élhetünk - állítják a Göteborgi Egyetemen található Sahlgrenska Akadémia kutatói.
Étkezés A jutalomért megeszik a zöldségeket a gyerekek A jutalomért megeszik a zöldségeket a gyerekekJó hír azoknak, akik reménytelennek tűnő küzdelmet folytatnak gyermekükkel azért, hogy hajlandó legyen egy kis zöldséget is enni: egy kutatás szerint a szóbeli könyörgés általában hatástalan, ám az oly...
Étkezés A reflux az ünnepek alatt is kockázati tényező A reflux az ünnepek alatt is kockázati tényezőA karácsonyi-újévi ételek és a kiadós lakomák nagyjából 2,5-3 millió refluxos honfitársunk számára jelentenek kellemetlenséget, de néhány egyszerű trükkel panaszmentessé tehetik az év végi ünneplést....
Étkezés A séta csökkenti a csoki utáni vágyat Ha legközelebb rád tör a csoki utáni vágy, mielőtt befalnál egy egész táblát, indulj el inkább sétálni. Egy, az Appetite folyóirat februári számában megjelenő új tanulmány szerint ugyanis napi 15 perc...
Étkezés Figyeljünk oda, ha a gyerek sokat eszik Figyeljünk oda, ha a gyerek sokat eszikAkár gyerekről, akár felnőttről van szó, előfordul, hogy még akkor is tömik magukba az ételt, ha egyáltalán nem éhesek, ez pedig súlygyarapodáshoz és elhízáshoz vezethet. Jelenleg a szakemberek általáb...
Étkezés A túlsúlyos kismamák is diétázhatnak A túlsúlyos kismamák is diétázhatnakTöbb kutatás is arra az eredményre jutott, hogy a túlsúlyos várandós nők jól szabályozhatják a hízásukat, ha odafigyelnek arra, mit esznek. Az erről szóló kísérleteket összegző tanulmány az Obstetrics...
 
 
 

Keresés

részletes kereső... részletes kereső...

Legolvasottabb cikkek a NetAmbulancián