A gyógyteákat sem szabad túlzásba vinni

Sokan használnak gyógyszerek helyett természetgyógyászati készítményeket, mert azt hiszik, hogy azok hatékonyak mellékhatások nélkül. Egy ausztrál patológus által a Journal of Forensic Sciences című folyóiratban közölt tanulmány azonban, arra figyelmeztet, hogy a növényi gyógymódok is okozhatnak halálos mérgezést.
A rendszeres zöld tea fogyasztással megelőzhető a mellrák

Azoknak a kínai nőknek, akik fiatal koruktól kezdve rendszeresen ittak zöld teát, ritkábban és később lett emlőrákjuk, mint azoknak, akik nem teáztak - derült ki az Annals of Epidemiology folyóiratban közölt tanulmányból.
Igyon zöld teát a tüdőrák megelőzésére

A zöldtea ivása bizonyos védelmet nyújthat a tüdőrák ellen tajvani kutatók szerint.
A mirrha hatása a koleszterinre
Az International Journal of Food Safety-ben jelent meg egy tanulmány, amelynek szerzője állítja, hogy a mirrha csökkenti a koleszterinszintet.
A korpa a fejbőrtől elvált apró, elhalt hámsejtek tömege. Akkor keletkezik, amikor a fejbőr mikrobiológiai egyensúlya felborul. Az egészséges fejbőr 3-4 hetenként újul meg, ám ha az egyensúly megbomlik, pl.: környezeti hatás, nem megfelelő ápolás, egészségügyi problémák, helytelen életmód, stb. hatására, akkor akár hétszeresére is felgyorsulhat.
Ildikó
Front:
kettős front
Keresés
- Az AIDS elleni fegyver lehet a mobiltelefon
- Magyar szuperszámítógép a tudomány szolgálatában
- Hová tegyük visszatérő álmainkat? - 6.
- Pénzzel megelőzhető lenne a HIV fertőzés terjedése gyermekre
- A pizza és az üdítők adója csökkentené a túlsúlyosak számát
- Az ESZK is a rezidensrendelet visszavonását támogatja
- A MOK a rezidensrendelet visszavonását követeli
- Szigorú nevelés
- Freud és Hitler
- Új H1N1 infromációs oldal indult